I. WZORNICTWO

  1. Projektowanie wzornicze

Projektowanie produktów, usług, komunikacji wizualnej, interfejsów, z uwzględnieniem:

  • Formy – prace projektowe nad całkowitą nowością kształtu, modernizacją kształtu – głęboką lub powierzchowną.

  • Funkcji – zagadnień użytkowych wynikających z analiz funkcjonalno-ergonomicznych, obserwacji potrzeb i upodobań użytkowników, jak również z nowych koncepcji użytkowo-eksploatacyjnych.

  • Technologii – wynikające z pojawienia się nowych możliwości technicznych, zarówno
    w zakresie konstrukcji, jak technologii materiałowo-produkcyjnych.

  • Kreowania nowych potrzeb konsumenckich i społecznych.

  • Tworzenia struktur informacyjnych.

  • Tworzenia struktur użytkowych.

  • Projektowania interakcji.

  • Doświadczeń użytkownika („user experience”).

  1. Narzędzia wspierające wzorniczy proces projektowy

  • Nowatorskie metody projektowe zwiększające efektywność prac projektowych.

  • Nowatorskie metody projektowe wykorzystujące zaawansowane systemy IT.

  • Metody testowania koncepcji projektowych prowadzące do powstania nowych narzędzi wspomagających proces projektowy, m. in. wykorzystujących technologie IT.

  • Metody budowania modeli operacyjnych wykorzystywanych w procesie projektowym,
    w szczególności opartych o technologie IT.

  • Nowatorskie narzędzia służące do zapisu, komunikacji i prezentacji efektów prac projektowych mające na celu usprawnienie podejmowania decyzji w procesie projektowym, w szczególności oparte o technologie IT.

  • Nowatorskie narzędzia służące zarządzaniu pracy i komunikacji interdyscyplinarnego zespołu projektowego, w tym oparte o technologie IT.

  • Nowatorskie narzędzia służące do testowania koncepcji projektowych w fazie przedprototypowej.

  • Nowatorskie narzędzia służące do prototypowania koncepcji projektowych, w pracach, których efektem końcowym jest rozwiązanie materialne i niematerialne (system, proces, organizacja, usługa) w tym z zakresu UX i IT.

ZAINTERESOWANYCH POZYSKANIEM DOTACJI ZAPRASZAMY DO KONTAKTU